טיפים לבחירת אביזרי אמבטיה איכותיים

אביזרי אמבטיה הם קבוצת המוצרים שעוזרת לנו להתקלח בכיף, להתארגן כל בוקר כשאנו לפני שגרת היום יום או בטרם מתפנים לישון ובגדול – להרגיש מסופקים במאת האחוזים כשאנו מבלים בחדר הרחצה. אביזרי אמבטיה צריך לבחור ביסודיות, ועל בסיס ידע מקצועי. במאמר זה אנו מספקים את כל הטיפים החשובים שכל בעל או בעלת בית צריכים להכיר על מנת לשדרג את חדר האמבטיה שלהם.

טיפים לבחירת מדפי אמבטיה

בגדול, אנו ממליצים להיצמד לעיצוב פתרונות האמבטיה הקבועים בחדר: גיגית האמבטיה, גיגית הכיור, ארונות ושידות שונים. בחירת מדפים בצבע דומה ובצורות דומות לרכיבים אלו תתרום לעיצוב החדר ותמנע יצירת עיצוב מגושם. חשוב מאד להתייחס לגודל המדפים, ולא לבחור אותם עבים מדי כאשר החדר בעל ממד שטח זעיר, או דקים מדי כאשר מדובר בחדר ענק. זכרו כי מדפים הם רכיבים מרכזיים בחדר ולכן חשוב שעוביים הפיזי יתכתב עם הגודל שלו ביחס ישר.

טיפים לבחירת מתלי אמבטיה

המתלים הם אותם אביזרים עליהם אנו תולים מגבות וביגוד לאחר המקלחת. מאד חשוב לבחור במתלים איכותיים וחזקים. אם אתם יודעים שאתם עומדים להשתמש בהם הרבה ועוד לכלול מוצרים כבדים על גביהם, מומלץ שלא לרכוש מתלי ואקום אלא רק כאלו שמבריגים לאחר קידוח. לתליית ביגוד קל בלבד ניתן להיעזר גם בוואקום אך זכרו בכל מקרה אלו מתלים עם כושר העמסה נמוך בשל אופן חיבורם שאינו כולל הברגות והידוק מוחלט לקיר, רק הידוק יחסי עם ואקום.

טיפים לבחירת מתקנים קטנים לעמדת הכיור

מיני מדפים או שידות – נדרשים לשליפת מוצרים מהירים לשימוש מידי כמו מברשות שיניים, סכיני גילוח וכד'.

סבוניות – נדרשות להטמעת סבונים נוזליים או מוצקים. חשוב לבחור על פי סוג הסבון המועדף עליכם.

מוצרי הברגה לקיר – עמדה לכוס אחסון מברשות ומשחות שיניים, עמדה הכוללת מראת קיר מהודקת לקיר.

מוצרים אלו יסייעו לכם להתפדר ולהתגנדר מול המראה הגדולה בחדר האמבטיה בהנאה מרבית. אם אתם צריכים אביזרי אמבטיה שיעזרו לכם באמת, לטשו את עמדת הכיור במוצרים אלו ותוכלו לשפר לאין ערוך את חווית השימוש בחדר הרחצה הביתי שלכם, שיהפוך לחלומכם כדיירי הבית, משתמשיו הקבועים.

נגישות